Structură Act

ORDIN nr. 918 din 25 martie 2008pentru aprobarea bugetelor de venituri şi cheltuieli pe anul 2008 ale institutelor naţionale de cercetare-dezvoltare care îşi desfăşoară activitatea sub autoritatea Ministerului Economiei şi Finanţelor
EMITENT
  • MINISTERUL ECONOMIEI ŞI FINANŢELOR
  • Publicat în  MONITORUL OFICIAL nr. 295 din 16 aprilie 2008Data intrării în vigoare 16-04-2008


    În temeiul Legii bugetului de stat pe anul 2008 nr. 388/2007, cu modificările şi completările ulterioare,în baza Legii nr. 292/2002 privind stabilirea modalităţii de aprobare a bugetelor de venituri şi cheltuieli ale institutelor naţionale de cercetare-dezvoltare,în conformitate cu prevederile art. 24 alin. (2) din Ordonanţa Guvernului nr. 57/2002 privind cercetarea ştiinţifică şi dezvoltarea tehnologică, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 324/2003, cu modificările şi completările ulterioare,având în vedere prevederile Hotărârii Guvernului nr. 386/2007 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Economiei şi Finanţelor, cu modificările şi completările ulterioare,ministrul economiei şi finanţelor emite următorul ordin:Articolul 1
    Se aprobă bugetele de venituri şi cheltuieli pe anul 2008 ale institutelor naţionale de cercetare-dezvoltare care îşi desfăşoară activitatea sub autoritatea Ministerului Economiei şi Finanţelor, prevăzute în anexele nr. 1-9 care fac parte integrantă din prezentul ordin.
    Articolul 2(1) Nivelul cheltuielilor totale aferente veniturilor totale prevăzute în bugetele de venituri şi cheltuieli pe anul 2008 ale institutelor naţionale de cercetare-dezvoltare prevăzute la art. 1 reprezintă limite maxime.(2) În cazul în care în execuţie se înregistrează depăşiri sau nerealizări ale veniturilor aprobate, institutele naţionale de cercetare-dezvoltare vor efectua cheltuieli în funcţie de realizarea veniturilor, cu încadrarea în indicatorii de eficienţă aprobaţi.(3) Cheltuielile cu salariile brute se vor efectua numai cu respectarea corelaţiei dintre creşterea câştigului mediu lunar brut şi cea a productivităţii muncii. Cheltuielile prevăzute în bugetele de venituri şi cheltuieli reprezintă limita maximă admisă pentru anul 2008.Articolul 3
    Prezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I.Ministrul economieişi finanţelor,Varujan VosganianBucureşti, 25 martie 2008.Nr. 918.
    Anexa 1 MINISTERUL ECONOMIEI ŞI FINANŢELORINSTITUTUL NAŢIONAL DE CERCETARE-DEZVOLTARE ICPMRRBUGETUL DE VENITURI ŞI CHELTUIELIpe anul 2008
                                                    mii lei

    INDICATORI Nr. rd. Buget 2008
    A 0 1
    I. VENITURI TOTALE, din care: 1 13.000
    1. VENITURI DIN EXPLOATARE, din care: 2 12.995
    a) Venituri din activitatea de bază*) 3 11.545
    b) Venituri din alte activităţi conexe activităţii de cercetare- dezvoltare 4 1.450
    2. VENITURI FINANCIARE 5 5
    3. VENITURI EXTRAORDINARE 6
    II. CHELTUIELI TOTALE, din care: 7 12.850
    1. Cheltuieli de exploatare, total, din care: 8 12.755
    a) Bunuri şi servicii 9 5.710
    b) Cheltuieli de personal, din care: 10 5.533
    - cheltuieli cu salariile 11 3.681
    - contribuţii de asigurări sociale de stat 12 937
    - contribuţii de asigurări de şomaj 13 37
    - contribuţii de asigurări sociale de sănătate 14 202
    - contribuţii de asigurări pentru accidente de muncă şi boli profesionale 15 35
    - contribuţii pentru concedii şi indemnizaţii 16 31
    - contribuţii la Fondul de garantare a creanţelor salariale 17 9
    - contribuţii la fondul de pensii facultative 18
    alte cheltuieli de personal, din care: 19 600
    - deplasări, detaşări 20 400
    - tichete de masă 21 200
    c) Cheltuieli de exploatare privind amortizarea şi provizioanele 22 290
    d) Cheltuieli de protocol 23 3
    e) Cheltuieli de reclamă şi publicitate 24 5
    f) Cheltuieli cu sponsorizarea 25
    g) Cheltuieli prevăzute de art. 21 (3-lit. c) din Legea nr. 571/2003 privind Codul fiscal, din care: 26 9
    - tichete de creşe 27
    - tichete cadou 28
    h) Alte cheltuieli 29 1.206
    2. Cheltuieli financiare, din care: 30 95
    - cheltuieli privind dobânzile 31 90
    - alte cheltuieli financiare 32 5
    3. Cheltuieli extraordinare 33
    III. REZULTATUL BRUT(profit/pierdere) 34 150
    IV. IMPOZIT PE PROFIT 35 24
    V. REZULTATUL NET 36 126
    VI. ACOPERIREA PIERDERILOR CONTABILE DIN ANII PRECEDENŢI 37
    VII. PROFITUL DE REPARTIZAT RĂMAS DUPĂ ACOPERIREA PIERDERILOR CONTABILE DIN ANII PRECEDENŢI (potrivit O.G. nr. 57/2002 aprobată prin Legea nr. 324/2003, cu modificările şi completările ulterioare), din care: 38 126
    a) pentru cointeresarea personalului 39 25
    b) pentru finanţarea dezvoltării institutului naţional, în confor- mitate cu planul de investiţii şi dotările acestuia, aprobat de organul administraţiei publice centrale coordonator 40 76
    c) pentru desfăşurarea activităţii curente, inclusiv pentru cofinanţarea proiectelor 41 25
    VIII. SURSE DE FINANŢARE A INVESTI- ŢIILOR, din care: 42 360
    1. Surse proprii 43 200
    2. Alocaţii de la bugetul de stat pentru investiţii 44 160
    3. Credite bancare pentru investiţii 45
    - interne 46
    - externe 47
    4. Alte surse 48
    IX. UTILIZAREA RESURSELOR PENTRU INVESTIŢII, din care: 49 360
    1. Investiţii, inclusiv investiţii în curs la finele anului 50 360
    2. Rambursări de rate aferente creditelor pentru investiţii 51
    - interne 52
    - externe 53
    X. DATE DE FUNDAMENTARE
    1. Venituri totale (rd. 1) 54 13.000
    2. Cheltuieli aferente veniturilor totale 55 12.850
    3. Rezultate (+/-) (rd.54 - rd.55) 56 150
    4. Număr mediu personal, total institut, din care: 57 98
    - număr mediu personal de cercetare-dezvoltare 58 67
    5. Câştigul mediu lunar pe salariat, total institut **) (lei/persoană) 59 2.949
    6. Câştig mediu lunar pe personal de cercetare-dezvoltare 60 3.236
    7. Rentabilitatea (rd.56/rd.55* 100) 61 1,17
    8. Productivitatea muncii pe total personal mii lei/pers.(rd.2/rd.57) 62 133
    9. Rata rentabilităţii financiare rd.38 * 100/capital propriu) 63 34,24
    10. Plăţi restante 64
    11. Creanţe de încasat 65
    ________
    *) Veniturile realizate din contractele de cercetare încheiate cu Ministerul Educaţiei, Cercetării şi Tineretului/Autoritatea Naţională pentru Cercetare Ştiinţifică, inclusiv cele din contractele de finanţare pe programe-nucleu, sunt în sumă de 9.973,75 mii lei, încheiate până la data de 31.12.2007, iar cele realizate din contractele încheiate cu ordonatorii principali de credite care finanţează programe şi proiecte din planurile sectoriale sunt în sumă de 102,5 mii lei.

    **) Câştigul mediu lunar pe salariat este calculat fără influenţa sumelor prevăzute pentru plata indemnizaţiilor membrilor consiliului de administraţie şi a drepturilor salariale ale directorului general.
    NOTĂ: În cheltuielile cu salariile pe anul 2008, s-au cuprins şi:- suma de 122,11 mii lei, reprezentând indemnizaţiile membrilor consiliului de administraţie;- suma de 126,91 mii lei, reprezentând drepturile băneşti ale directorului general.
    Anexa 2 MINISTERUL ECONOMIEI ŞI FINANŢELORINSTITUTUL NAŢIONAL DE CERCETARE-DEZVOLTARE ECOINDBUGETUL DE VENITURI ŞI CHELTUIELIpe anul 2008
                                                       mii lei

    INDICATORI Nr. rd. Buget 2008
    A 0 1
    I. VENITURI TOTALE, din care: 1 14.000
    1. VENITURI DIN EXPLOATARE, din care: 2 13.980
    a) Venituri din activitatea de bază*) 3 13.200
    b) Venituri din alte activităţi conexe activităţii de cercetare- dezvoltare 4 780
    2. VENITURI FINANCIARE 5 20
    3. VENITURI EXTRAORDINARE 6
    II. CHELTUIELI TOTALE, din care: 7 12.000
    1. Cheltuieli de exploatare, total, din care: 8 11.990
    a) Bunuri şi servicii 9 1.250
    b) Cheltuieli de personal, din care: 10 6.047
    - cheltuieli cu salariile 11 4.215
    - contribuţii de asigurări sociale de stat 12 893
    - contribuţii de asigurări de şomaj 13 41
    - contribuţii de asigurări sociale de sănătate 14 232
    - contribuţii de asigurări pentru accidente de muncă şi boli profesionale 15 40
    - contribuţii pentru concedii şi indemnizaţii 16 35
    - contribuţii la Fondul de garantare a creanţelor salariale 17 10
    - contribuţii la fondul de pensii facultative 18
    alte cheltuieli de personal, din care: 19 580
    - deplasări, detaşări 20 350
    - tichete de masă 21 230
    c) Cheltuieli de exploatare privind amortizarea şi provizioanele 22 820
    d) Cheltuieli de protocol 23 16
    e) Cheltuieli de reclamă şi publicitate 24 24
    f) Cheltuieli cu sponsorizarea 25 2
    g) Cheltuieli prevăzute de art. 21 (3-lit. c) din Legea nr. 571/2003 privind Codul fiscal, din care: 26 83
    - tichete de creşe 27
    - tichete cadou 28 50
    h) Alte cheltuieli 29 3.748
    2. Cheltuieli financiare, din care: 30 10
    - cheltuieli privind dobânzile 31 7
    - alte cheltuieli financiare 32 3
    3. Cheltuieli extraordinare 33
    III. REZULTATUL BRUT(profit/pierdere) 34 2.000
    IV. IMPOZIT PE PROFIT 35 320
    V. REZULTATUL NET 36 1.680
    VI. ACOPERIREA PIERDERILOR CONTABILE DIN ANII PRECEDENŢI 37
    VII. PROFITUL DE REPARTIZAT RĂMAS DUPĂ ACOPERIREA PIERDERILOR CONTABILE DIN ANII PRECEDENŢI (potrivit O.G. nr. 57/2002 aprobată prin Legea nr. 324/2003, cu modificările şi completările ulterioare), din care: 38 1.680
    a) pentru cointeresarea personalului 39 336
    b) pentru finanţarea dezvoltării institutului naţional, în confor- mitate cu planul de investiţii şi dotări ale acestuia, aprobat de organul administraţiei publice centrale coordonator 40 1.008
    c) pentru desfăşurarea activităţii curente, inclusiv pentru cofinanţarea proiectelor 41 336
    VIII. SURSE DE FINANŢARE A INVESTI- ŢIILOR, din care: 42 1.001
    1. Surse proprii 43 841
    2. Alocaţii de la bugetul de stat pentru investiţii 44 160
    3. Credite bancare pentru investiţii 45
    - interne 46
    - externe 47
    4. Alte surse 48
    IX. UTILIZAREA RESURSELOR PENTRU INVESTIŢII, din care: 49 1.001
    1. Investiţii, inclusiv investiţii în curs la finele anului 50 1.001
    2. Rambursări de rate aferente creditelor pentru investiţii 51
    - interne 52
    - externe 53
    X. DATE DE FUNDAMENTARE
    1. Venituri totale (rd. 1) 54 14.000
    2. Cheltuieli aferente veniturilor totale 55 12.000
    3. Rezultate (+/-) (rd.54 - rd.55) 56 2.000
    4. Număr mediu personal, total institut, din care: 57 140
    - număr mediu personal de cercetare-dezvoltare 58 110
    5. Câştigul mediu lunar pe salariat, total institut **) (lei/persoană) 59 2.425
    6. Câştig mediu lunar pe personal de cercetare-dezvoltare 60 2.761
    7. Rentabilitatea (rd.56/rd.55* 100) 61 16,67
    8. Productivitatea muncii pe total personal mii lei/pers.(rd.2/rd.57) 62 99,86
    9. Rata rentabilităţii financiare rd.38 * 100/capital propriu) 63 104,26
    10. Plăţi restante 64 133
    11. Creanţe de încasat 65
    ___________
    *) Veniturile realizate din contractele de cercetare încheiate cu Ministerul Educaţiei, Cercetării şi Tineretului/Autoritatea Naţională pentru Cercetare Ştiinţifică, inclusiv cele din contractele de finanţare pe programe-nucleu, sunt în sumă de 2.169,53 mii lei, încheiate până la data de 31.12.2007, iar cele realizate din contractele încheiate cu ordonatorii principali de credite care finanţează programe şi proiecte din planurile sectoriale sunt în sumă de 3.653,67 mii lei.

    **) Câştigul mediu lunar pe salariat este calculat fără influenţa sumelor prevăzute pentru plata indemnizaţiilor membrilor consiliului de administraţie şi a drepturilor salariale ale directorului general.
    NOTĂ: În cheltuielile cu salariile pe anul 2008, s-au cuprins şi:- suma de 72 mii lei, reprezentând indemnizaţiile membrilor consiliului de administraţie;- suma de 98 mii lei, reprezentând drepturile băneşti ale directorului general.
    Anexa 3 MINISTERUL ECONOMIEI ŞI FINANŢELORINSTITUTUL NAŢIONAL DE CERCETARE-DEZVOLTARE ICMET CRAIOVABUGETUL DE VENITURI ŞI CHELTUIELIpe anul 2008
                                                      mii lei

    INDICATORI Nr. rd. Buget 2008
    A 0 1
    I. VENITURI TOTALE, din care: 1 21.950
    1. VENITURI DIN EXPLOATARE, din care: 2 21.900
    a) Venituri din activitatea de bază*) 3 21.105
    b) Venituri din alte activităţi conexe activităţii de cercetare- dezvoltare 4 795
    2. VENITURI FINANCIARE 5 50
    3. VENITURI EXTRAORDINARE 6
    II. CHELTUIELI TOTALE, din care: 7 20.417
    1. Cheltuieli de exploatare, total, din care: 8 20.227
    a) Bunuri şi servicii 9 6.874
    b) Cheltuieli de personal, din care: 10 11.789
    - cheltuieli cu salariile 11 8.545
    - contribuţii de asigurări sociale de stat 12 1.655
    - contribuţii de asigurări de şomaj 13 82
    - contribuţii de asigurări sociale de sănătate 14 469
    - contribuţii de asigurări pentru accidente de muncă şi boli profesionale 15 81
    - contribuţii pentru concedii şi indemnizaţii 16 73
    - contribuţii la Fondul de garantare a creanţelor salariale 17 21
    - contribuţii la fondul de pensii facultative 18
    alte cheltuieli de personal, din care: 19 864
    - deplasări, detaşări 20 305
    - tichete de masă 21 559
    c) Cheltuieli de exploatare privind amortizarea şi provizioanele 22 1.045
    d) Cheltuieli de protocol 23 30
    e) Cheltuieli de reclamă şi publicitate 24 6
    f) Cheltuieli cu sponsorizarea 25
    g) Cheltuieli prevăzute de art. 21 (3-lit. c) din Legea nr. 571/2003 privind Codul fiscal, din care: 26 80
    - tichete de creşă 27
    - tichete cadou 28 48
    h) Alte cheltuieli 29 403
    2. Cheltuieli financiare, din care: 30 190
    - cheltuieli privind dobânzile 31 105
    - alte cheltuieli financiare 32 85
    3. Cheltuieli extraordinare 33
    III. REZULTATUL BRUT(profit/pierdere) 34 1.533
    IV. IMPOZIT PE PROFIT 35 245
    V. REZULTATUL NET 36 1.288
    VI. ACOPERIREA PIERDERILOR CONTABILE DIN ANII PRECEDENŢI 37
    VII. PROFITUL DE REPARTIZAT RĂMAS DUPĂ ACOPERIREA PIERDERILOR CONTABILE DIN ANII PRECEDENŢI (potrivit O.G. nr. 57/2002 aprobată prin Legea nr. 324/2003, cu modificările şi completările ulterioare), din care: 38 1.288
    a) pentru cointeresarea personalului 39 258
    b) pentru finanţarea dezvoltării institutului naţional, în confor- mitate cu planul de investiţii şi dotări ale acestuia, aprobat de organul administraţiei publice centrale coordonator 40 773
    c) pentru desfăşurarea activităţii curente, inclusiv pentru cofinanţarea proiectelor 41 258
    VIII. ŢIILOR, din care: SURSE DE FINANŢARE A INVESTI- 42
    1. Surse proprii 43 1784
    2. Alocaţii de la bugetul de stat pentru investiţii 44 160
    3. Credite bancare pentru investiţii 45
    - interne 46
    - externe 47
    4. Alte surse 48
    IX. UTILIZAREA RESURSELOR PENTRU INVESTIŢII, din care: 49 1944
    1. Investiţii, inclusiv investiţii în curs la finele anului 50 1944
    2. Rambursări de rate aferente creditelor pentru investiţii 51
    - interne 52
    - externe 53
    X. DATE DE FUNDAMENTARE
    1. Venituri totale (rd. 1) 54 21950
    2. Cheltuieli aferente veniturilor totale 55 20417
    3. Rezultate (+/-) (rd.54 - rd.55) 56 1533
    4. Număr mediu personal, total institut, din care: 57 315
    - număr mediu personal de cercetare-dezvoltare 58 165
    5. Câştigul mediu lunar pe salariat, total institut **) (lei/persoană) 59 2203
    6. Câştig mediu lunar pe personal de cercetare-dezvoltare 60 2757
    7. Rentabilitatea (rd.56/rd.55* 100) 61 8
    8. Productivitatea muncii pe total personal mii lei/pers.(rd.2/rd.57) 62 70
    9. Rata rentabilităţii financiare rd.38 * 100/capital propriu) 63 27
    10. Plăţi restante 64 1435
    11. Creanţe de încasat 65 1797
    ___________

    *) Veniturile realizate din contractele de cercetare încheiate cu Ministerul Educaţiei, Cercetării şi Tineretului/Autoritatea Naţională pentru Cercetare Ştiinţifică, inclusiv cele din contractele de finanţare pe programe-nucleu, sunt în sumă de 8.724,0 mii lei.

    **) Câştigul mediu lunar pe salariat este calculat fără influenţa sumelor prevăzute pentru plata indemnizaţiilor membrilor consiliului de administraţie şi a drepturilor salariale ale directorului general.
    NOTĂ: În cheltuielile cu salariile pe anul 2008, s-au cuprins şi:- suma de 106.865 lei, reprezentând indemnizaţiile membrilor consiliului de administraţie;- suma de 110.681 lei, reprezentând drepturile băneşti ale directorului general.
    Anexa 4 MINISTERUL ECONOMIEI ŞI FINANŢELORINSTITUTUL NAŢIONAL DE CERCETARE-DEZVOLTARE ÎN SUDURĂ ŞI ÎNCERCĂRIDE MATERIALE ISIMBUGETUL DE VENITURI ŞI CHELTUIELIpe anul 2008
                                                         mii lei

    INDICATORI Nr. rd. Buget 2008
    A 0 1
    I. VENITURI TOTALE, din care: 1 9.770
    1. VENITURI DIN EXPLOATARE, din care: 2 9.765
    a) Venituri din activitatea de bază*) 3 8.947
    b) Venituri din alte activităţi conexe activităţii de cercetare- dezvoltare 4 818
    2. VENITURI FINANCIARE 5 5
    3. VENITURI EXTRAORDINARE 6
    II. CHELTUIELI TOTALE, din care: 7 7.950
    1. Cheltuieli de exploatare, total, din care: 8 7.882
    a) Bunuri şi servicii 9 1.536
    b) Cheltuieli de personal, din care: 10 3.975
    - cheltuieli cu salariile 11 2.523
    - contribuţii de asigurări sociale de stat 12 492
    - contribuţii de asigurări de şomaj 13 50
    - contribuţii de asigurări sociale de sănătate 14 151
    - contribuţii de asigurări pentru accidente de muncă şi boli profesionale 15 24
    - contribuţii pentru concedii şi indemnizaţii 16 21
    - contribuţii la Fondul de garantare a creanţelor salariale 17 7
    - contribuţii la fondul de pensii facultative 18 50
    alte cheltuieli de personal, din care: 19 657
    - deplasări, detaşări 20 522
    - tichete de masă 21 135
    c) Cheltuieli de exploatare privind amortizarea şi provizioanele 22 863
    d) Cheltuieli de protocol 23 10
    e) Cheltuieli de reclamă şi publicitate 24 10
    f) Cheltuieli cu sponsorizarea 25
    g) Cheltuieli prevăzute de art. 21 (3-lit. c) din Legea nr. 571/2003 privind Codul fiscal, din care: 26 50
    - tichete de creşă 27
    - tichete cadou 28 25
    h) Alte cheltuieli 29 1.438
    2. Cheltuieli financiare, din care: 30 68
    - cheltuieli privind dobânzile 31 68
    - alte cheltuieli financiare 32
    3. Cheltuieli extraordinare 33
    III. REZULTATUL BRUT(profit/pierdere) 34 1.820
    IV. IMPOZIT PE PROFIT 35 291
    V. REZULTATUL NET 36 1.529
    VI. ACOPERIREA PIERDERILOR CONTABILE DIN ANII PRECEDENŢI 37
    VII. PROFITUL DE REPARTIZAT RĂMAS DUPĂ ACOPERIREA PIERDERILOR CONTABILE DIN ANII PRECEDENŢI (potrivit O.G. nr. 57/2002 aprobată prin Legea nr. 324/2003, cu modificările şi completările ulterioare), din care: 38 1.529
    a) pentru cointeresarea personalului 39 306
    b) pentru finanţarea dezvoltării institutului naţional, în confor- mitate cu planul de investiţii şi dotările acestuia, aprobat de organul administraţiei publice centrale coordonator 40 917
    c) pentru desfăşurarea activităţii curente, inclusiv pentru cofinanţarea proiectelor 41 306
    VIII. ŢIILOR, din care: SURSE DE FINANŢARE A INVESTI- 42
    1. Surse proprii 43 1.623
    2. Alocaţii de la bugetul de stat pentru investiţii 44 160
    3. Credite bancare pentru investiţii 45
    - interne 46
    - externe 47
    4. Alte surse 48
    IX. UTILIZAREA RESURSELOR PENTRU INVESTIŢII, din care: 49 1.783
    1. Investiţii, inclusiv investiţii în curs la finele anului 50 1.783
    2. Rambursări de rate aferente creditelor pentru investiţii 51
    - interne 52
    - externe 53
    X. DATE DE FUNDAMENTARE
    1. Venituri totale (rd. 1) 54 9.770
    2. Cheltuieli aferente veniturilor totale 55 7.950
    3. Rezultate (+/-) (rd.54 - rd.55) 56 1.820
    4. Număr mediu personal, total institut, din care: 57 89
    - număr mediu personal de cercetare-dezvoltare 58 66
    5. Câştigul mediu lunar pe salariat, total institut **) (lei/persoană) 59 2.109
    6. Câştig mediu lunar pe personal de cercetare-dezvoltare 60 2.287
    7. Rentabilitatea (rd.56/rd.55* 100) 61 23
    8. Productivitatea muncii pe total personal mii lei/pers.(rd.2/rd.57) 62 110
    9. Rata rentabilităţii financiare rd.38 * 100/capital propriu) 63 47
    10. Plăţi restante 64 820
    11. Creanţe de încasat 65 895
    _________
    *) Veniturile realizate din contractele de cercetare încheiate cu Ministerul Educaţiei, Cercetării şi Tineretului/Autoritatea Naţională pentru Cercetare Ştiinţifică, inclusiv cele din contractele de finanţare pe programe-nucleu, sunt în sumă de 6.851,0 mii lei, încheiate până la data de 31.12.2007, iar cele realizate din contractele încheiate cu ordonatorii principali de credite care finanţează programe şi proiecte din planurile sectoriale sunt în sumă de 25 mii lei.

    **) Câştigul mediu lunar pe salariat este calculat fără influenţa sumelor prevăzute pentru plata indemnizaţiilor membrilor consiliului de administraţie şi a drepturilor salariale ale directorului general.
    NOTĂ: În cheltuielile cu salariile pe anul 2008, s-au cuprins şi:- suma de 154,8 mii lei, reprezentând indemnizaţiile membrilor consiliului de administraţie;- suma de 115,8 mii lei, reprezentând drepturile băneşti ale directorului general.
    Anexa 5 MINISTERUL ECONOMIEI ŞI FINANŢELORINSTITUTUL NAŢIONAL DE CERCETARE-DEZVOLTAREPENTRU METALE NEFEROASE ŞI RARE - IMNRBUGETUL DE VENITURI ŞI CHELTUIELI
    pe anul 2008
                                                    mii lei

    INDICATORI Nr. rd. Buget 2008
    A 0 1
    I. VENITURI TOTALE, din care 1 14.200
    1. VENITURI DIN EXPLOATARE, din care: 2 14.200
    a) Venituri din activitatea de bază*) 3 13.700
    b) Venituri din alte activităţi conexe activităţii de cercetare- dezvoltare 4 500
    2. VENITURI FINANCIARE 5
    3. VENITURI EXTRAORDINARE 6
    II. CHELTUIELI TOTALE, din care: 7 13.981
    1. Cheltuieli de exploatare, total, din care: 8 13.951
    a) Bunuri şi servicii 9 6.750
    b) Cheltuieli de personal, din care: 10 6.198
    - cheltuieli cu salariile 11 4.230
    - contribuţii de asigurări sociale de stat 12 825
    - contribuţii de asigurări de şomaj 13 42
    - contribuţii de asigurări sociale de sănătate 14 233
    - contribuţii de asigurări pentru accidente de muncă şi boli profesionale 15 40
    - contribuţii pentru concedii şi indemnizaţii 16 36
    - contribuţii la Fondul de garantare a creanţelor salariale 17 11
    - contribuţii la fondul de pensii facultative 18
    alte cheltuieli de personal, din care: 19 781
    - deplasări, detaşări 20 600
    - tichete de masă 21 181
    c) Cheltuieli de exploatare privind amortizarea şi provizioanele 22 400
    d) Cheltuieli de protocol 23 9
    e) Cheltuieli de reclamă şi publicitate 24 9
    f) Cheltuieli cu sponsorizarea 25
    g) Cheltuieli prevăzute de art. 21 (3-lit. c) din Legea nr. 571/2003 privind Codul fiscal, din care: 26 51
    - tichete de creşe 27 3
    - tichete cadou 28 32
    h) Alte cheltuieli 29 534
    2. Cheltuieli financiare, din care: 30 30
    - cheltuieli privind dobânzile 31 30
    - alte cheltuieli financiare 32
    3. Cheltuieli extraordinare 33
    III. REZULTATUL BRUT(profit/pierdere) 34 219
    IV. IMPOZIT PE PROFIT 35 35
    V. REZULTATUL NET 36 184
    VI. ACOPERIREA PIERDERILOR CONTABILE DIN ANII PRECEDENŢI 37
    VII. PROFITUL DE REPARTIZAT RĂMAS DUPĂ ACOPERIREA PIERDERILOR CONTABILE DIN ANII PRECEDENŢI (potrivit O.G. nr. 57/2002 aprobată prin Legea nr. 324/2003, cu modificările şi completările ulterioare), din care: 38 184
    a) pentru cointeresarea personalului 39 37
    b) pentru finanţarea dezvoltării institutului naţional, în confor- mitate cu planul de investiţii şi dotări ale acestuia, aprobat de organul administraţiei publice centrale coordonator 40 110
    c) pentru desfăşurarea activităţii curente, inclusiv pentru cofinanţarea proiectelor 41 37
    VIII. SURSE DE FINANŢARE A INVESTI- ŢIILOR, din care: 42 864
    1. Surse proprii 43 476
    2. Alocaţii de la bugetul de stat pentru investiţii 44 180
    3. Credite bancare pentru investiţii 45
    - interne 46
    - externe 47
    4. Alte surse 48 208
    IX. UTILIZAREA RESURSELOR PENTRU INVESTIŢII, din care: 49 864
    1. Investiţii, inclusiv investiţii în curs la finele anului 50 864
    2. Rambursări de rate aferente creditelor pentru investiţii 51
    - interne 52
    - externe 53
    X. DATE DE FUNDAMENTARE
    1. Venituri totale (rd. 1) 54 14.200
    2. Cheltuieli aferente veniturilor totale 55 13.981
    3. Rezultate (+/-) (rd.54 - rd.55) 56 219
    4. Număr mediu personal, total institut, din care: 57 96
    - număr mediu personal de cercetare-dezvoltare 58 65
    5. Câştigul mediu lunar pe salariat, total institut **) (lei/persoană) 59 3.512
    6. Câştig mediu lunar pe personal de cercetare-dezvoltare 60 3.913
    7. Rentabilitatea (rd.56/rd.55* 100) 61 2
    8. Productivitatea muncii pe total personal mii lei/pers.(rd.2/rd.57) 62 148
    9. Rata rentabilităţii financiare rd.38 * 100/capital propriu) 63 11
    10. Plăţi restante 64 19
    11. Creanţe de încasat 65 300
    __________
    *) Veniturile realizate din contractele de cercetare încheiate cu Ministerul Educaţiei, Cercetării şi Tineretului/Autoritatea Naţională pentru Cercetare Ştiinţifică, inclusiv cele din contractele de finanţare pe programe-nucleu, sunt în sumă de 13.170 mii lei.

    **) Câştigul mediu lunar pe salariat este calculat fără influenţa sumelor prevăzute pentru plata indemnizaţiilor membrilor consiliului de administraţie şi a drepturilor salariale ale directorului general.
    NOTĂ: În cheltuielile cu salariile pe anul 2008 s-au cuprins şi:- suma de 96 mii lei, reprezentând indemnizaţiile membrilor consiliului de administraţie;- suma de 130 mii lei, reprezentând drepturile băneşti ale directorului general.
    Anexa 6 MINISTERUL ECONOMIEI ŞI FINANŢELORINSTITUTUL NAŢIONAL DE CERCETARE-DEZVOLTARE PENTRU MECANICĂ FINĂ-CEFINBUGETUL DE VENITURI ŞI CHELTUIELIpe anul 2008
                                                     mii lei

    INDICATORI Nr. rd. Buget 2008
    A 0 1
    I. VENITURI TOTALE, din care: 1 19.300
    1. VENITURI DIN EXPLOATARE, din care: 2 19.250
    a) Venituri din activitatea de bază*) 3 19.100
    b) Venituri din alte activităţi conexe activităţii de cercetare- dezvoltare 4 150
    2. VENITURI FINANCIARE 5 50
    3. VENITURI EXTRAORDINARE 6
    II. CHELTUIELI TOTALE, din care: 7 18.850
    1. Cheltuieli de exploatare, total, din care: 8 18.815
    a) Bunuri şi servicii 9 3.500
    b) Cheltuieli de personal, din care: 10 11.170
    - cheltuieli cu salariile 11 8.220
    - contribuţii de asigurări sociale de stat 12 1.580
    - contribuţii de asigurări de şomaj 13 82
    - contribuţii de asigurări sociale de sănătate 14 452
    - contribuţii de asigurări pentru accidente de muncă şi boli profesionale 15 55
    - contribuţii pentru concedii şi indemnizaţii 16 70
    - contribuţii la Fondul de garantare a creanţelor salariale 17 21
    - contribuţii la fondul de pensii facultative 18
    alte cheltuieli de personal, din care: 19 690
    - deplasări, detaşări 20 310
    - tichete de masă 21 380
    c) Cheltuieli de exploatare privind amortizarea şi provizioanele 22 1.700
    d) Cheltuieli de protocol 23 9
    e) Cheltuieli de reclamă şi publicitate 24 5
    f) Cheltuieli cu sponsorizarea 25 58
    g) Cheltuieli prevăzute de art. 21 (3-lit. c) din Legea nr. 571/2003 privind Codul fiscal, din care: 26 142
    - tichete de creşă 27
    - tichete cadou 28 95
    h) Alte cheltuieli 29 2.231
    2. Cheltuieli financiare, din care: 30 35
    - cheltuieli privind dobânzile 31 2
    - alte cheltuieli financiare 32 33
    3. Cheltuieli extraordinare 33
    III. REZULTATUL BRUT(profit/pierdere) 34 450
    IV. IMPOZIT PE PROFIT 35 72
    V. REZULTATUL NET 36 378
    VI. ACOPERIREA PIERDERILOR CONTABILE DIN ANII PRECEDENŢI 37
    VII. PROFITUL DE REPARTIZAT RĂMAS DUPĂ ACOPERIREA PIERDERILOR CONTABILE DIN ANII PRECEDENŢI (potrivit O.G. nr. 57/2002 aprobată prin Legea nr. 324/2003, cu modificările şi completările ulterioare), din care: 38 378
    a) pentru cointeresarea personalului 39 76
    b) pentru finanţarea dezvoltării institutului naţional, în confor- mitate cu planul de investiţii şi dotări ale acestuia, aprobat de organul administraţiei publice centrale coordonator 40 227
    c) pentru desfăşurarea activităţii curente, inclusiv pentru cofinanţarea proiectelor 41 76
    VIII. SURSE DE FINANŢARE A INVESTI- ŢIILOR, din care: 42 1.910
    1. Surse proprii 43 700
    2. Alocaţii de la bugetul de stat pentru investiţii 44 160
    3. Credite bancare pentru investiţii 45
    - interne 46
    - externe 47
    4. Alte surse 48 1.050
    IX. UTILIZAREA RESURSELOR PENTRU INVESTIŢII, din care: 49 1.910
    1. Investiţii, inclusiv investiţii în curs la finele anului 50 1.910
    2. Rambursări de rate aferente creditelor pentru investiţii 51
    - interne 52
    - externe 53
    X. DATE DE FUNDAMENTARE
    1. Venituri totale (rd. 1) 54 19.300
    2. Cheltuieli aferente veniturilor totale 55 18.850
    3. Rezultate (+/-) (rd.54 - rd.55) 56 450
    4. Număr mediu personal, total institut, din care: 57 205
    - număr mediu personal de cercetare-dezvoltare 58 170
    5. Câştigul mediu lunar pe salariat, total institut **) (lei/persoană) 59 3.244
    6. Câştig mediu lunar pe personal de cercetare-dezvoltare 60 3.498
    7. Rentabilitatea (rd.56/rd.55* 100) 61 2,39
    8. Productivitatea muncii pe total personal mii lei/pers.(rd.2/rd.57) 62 94
    9. Rata rentabilităţii financiare rd.38 * 100/capital propriu) 63 16,24
    10. Plăţi restante 64 320
    11. Creanţe de încasat 65 2.100
    ____________
    *) Veniturile realizate din contractele de cercetare încheiate cu Ministerul Educaţiei, Cercetării şi Tineretului/Autoritatea Naţională pentru Cercetare Ştiinţifică, inclusiv cele din contractele de finanţare pe programe-nucleu, sunt în sumă de 16,044 mii lei, încheiate până la data de 25.01.2008, iar cele încheiate cu ordonatorii principali de credite care finanţează programe şi proiecte din planurile sectoriale sunt în sumă de 150 mii lei.

    **) Câştigul mediu lunar pe salariat este calculat fără influenţa sumelor prevăzute pentru plata indemnizaţiilor membrilor consiliului de administraţie şi a drepturilor salariale ale directorului general.
    NOTĂ: În cheltuielile cu salariile pe anul 2008 s-au cuprins şi:- suma de 115 mii lei, reprezentând indemnizaţiile membrilor consiliului de administraţie;- suma de 165 mii lei, reprezentând drepturile băneşti ale directorului general.
    Anexa 7 MINISTERUL ECONOMIEI ŞI FINANŢELOR
    INSTITUTUL NAŢIONAL DE CERCETARE-DEZVOLTAREPENTRU CHIMIE ŞI PETROCHIMIE ICECHIM BucureştiBUGETUL DE VENITURI ŞI CHELTUIELIpe anul 2008
                                                     mii lei

    INDICATORI Nr. rd. Buget 2008
    A 0 1
    I. VENITURI TOTALE, din care 1 23.100
    1. VENITURI DIN EXPLOATARE, din care: 2 23.000
    a) Venituri din activitatea de bază*) 3 20.500
    b) Venituri din alte activităţi conexe activităţii de cercetare- dezvoltare 4 2.500
    2. VENITURI FINANCIARE 5 100
    3. VENITURI EXTRAORDINARE 6
    II. CHELTUIELI TOTALE, din care: 7 18.904
    1. Cheltuieli de exploatare, total, din care: 8 18.784
    a) Bunuri şi servicii 9 850
    b) Cheltuieli de personal, din care: 10 8.264
    - cheltuieli cu salariile 11 5.886
    - contribuţii de asigurări sociale de stat 12 1.144
    - contribuţii de asigurări de şomaj 13 58
    - contribuţii de asigurări sociale de sănătate 14 323
    - contribuţii de asigurări pentru accidente de muncă şi boli profesionale 15 39
    - contribuţii pentru concedii şi indemnizaţii 16 50
    - contribuţii la Fondul de garantare a creanţelor salariale 17 14
    - contribuţii la fondul de pensii facultative 18
    alte cheltuieli de personal, din care: 19 750
    - deplasări, detaşări 20 420
    - tichete de masă 21 330
    c) Cheltuieli de exploatare privind amortizarea şi provizioanele 22 980
    d) Cheltuieli de protocol 23 11
    e) Cheltuieli de reclamă şi publicitate 24 14
    f) Cheltuieli cu sponsorizarea 25
    g) Cheltuieli prevăzute de art. 21 (3-lit. c) din Legea nr. 571/2003 privind Codul fiscal, din care: 26 18
    - tichete de creşă 27
    - tichete cadou 28 18
    h) Alte cheltuieli 29 8.647
    2. Cheltuieli financiare, din care: 30 120
    - cheltuieli privind dobânzile 31
    - alte cheltuieli financiare 32 120
    3. Cheltuieli extraordinare 33
    III. REZULTATUL BRUT(profit/pierdere) 34 4.196
    IV. IMPOZIT PE PROFIT 35 671
    V. REZULTATUL NET 36 3.525
    VI. ACOPERIREA PIERDERILOR CONTABILE DIN ANII PRECEDENŢI 37
    VII. PROFITUL DE REPARTIZAT RĂMAS DUPĂ ACOPERIREA PIERDERILOR CONTABILE DIN ANII PRECEDENŢI (potrivit O.G. nr. 57/2002 aprobată prin Legea nr. 324/2003, cu modificările şi completările ulterioare), din care: 38 3.525
    a) pentru cointeresarea personalului 39 705
    b) pentru finanţarea dezvoltării institutului naţional, în confor- mitate cu planul de investiţii şi dotări ale acestuia, aprobat de organul administraţiei publice centrale coordonator 40 2.116
    c) pentru desfăşurarea activităţii curente, inclusiv pentru cofinanţarea proiectelor 41 705
    VIII. SURSE DE FINANŢARE A INVESTI- ŢIILOR, din care: 42 4.410
    1. Surse proprii 43 4.250
    2. Alocaţii de la bugetul de stat pentru investiţii 44 160
    3. Credite bancare pentru investiţii 45
    - interne 46
    - externe 47
    4. Alte surse 48
    IX. UTILIZAREA RESURSELOR PENTRU INVESTIŢII, din care: 49 4.410
    1. Investiţii, inclusiv investiţii în curs la finele anului 50 4.410
    2. Rambursări de rate aferente creditelor pentru investiţii 51
    - interne 52
    - externe 53
    X. DATE DE FUNDAMENTARE
    1. Venituri totale (rd. 1) 54 23.100
    2. Cheltuieli aferente veniturilor totale 55 18.904
    3. Rezultate (+/-) (rd.54 - rd.55) 56 4.196
    4. Număr mediu personal, total institut, din care: 57 199
    - număr mediu personal de cercetare-dezvoltare 58 150
    5. Câştigul mediu lunar pe salariat, total institut **) (lei/persoană) 59 2.391
    6. Câştig mediu lunar pe personal de cercetare-dezvoltare 60 2.555
    7. Rentabilitatea (rd.56/rd.55* 100) 61 22
    8. Productivitatea muncii pe total personal mii lei/pers.(rd.2/rd.57) 62 116
    9. Rata rentabilităţii financiare rd.38 * 100/capital propriu) 63 72
    10. Plăţi restante 64
    11. Creanţe de încasat 65 2.100
    __________
    *) Veniturile realizate din contractele de cercetare încheiate cu Ministerul Educaţiei, Cercetării şi Tineretului/Autoritatea Naţională pentru Cercetare Ştiinţifică, inclusiv cele din contractele de finanţare pe programe-nucleu, sunt în sumă de 15.322,15 mii lei.

    **) Câştigul mediu lunar pe salariat este calculat fără influenţa sumelor prevăzute pentru plata indemnizaţiilor membrilor consiliului de administraţie şi a drepturilor salariale ale directorului general.
    NOTĂ: În cheltuielile cu salariile pe anul 2008 s-au cuprins şi:- suma de 81 mii lei, reprezentând indemnizaţiile membrilor consiliului de administraţie;- suma de 124 mii lei, reprezentând drepturile băneşti ale directorului general.
    Anexa 8
    MINISTERUL ECONOMIEI ŞI FINANŢELORINSTITUTUL NAŢIONAL DE CERCETARE-DEZVOLTARE PENTRU UTILAJ PETROLIERBUGETUL DE VENITURI ŞI CHELTUIELIpe anul 2008
                                                     mii lei

    INDICATORI Nr. rd. Buget 2008
    A 0 1
    I. VENITURI TOTALE, din care 1 11.400
    1. VENITURI DIN EXPLOATARE, din care: 2 11.350
    a) Venituri din activitatea de bază*) 3 10.590
    b) Venituri din alte activităţi conexe activităţii de cercetare- dezvoltare 4 760
    2. VENITURI FINANCIARE 5 50
    3. VENITURI EXTRAORDINARE 6
    II. CHELTUIELI TOTALE, din care: 7 11.140
    1. Cheltuieli de exploatare, total, din care: 8 10.339
    a) Bunuri şi servicii 9 1.160
    b) Cheltuieli de personal, din care: 10 6.683
    - cheltuieli cu salariile 11 5.242
    - contribuţii de asigurări sociale de stat 12 1.016
    - contribuţii de asigurări de şomaj 13 48
    - contribuţii de asigurări sociale de sănătate 14 287
    - contribuţii de asigurări pentru accidente de muncă şi boli profesionale 15 34
    - contribuţii pentru concedii şi indemnizaţii 16 43
    - contribuţii la Fondul de garantare a creanţelor salariale 17 13
    - contribuţii la fondul de pensii facultative 18
    alte cheltuieli de personal, din care: 19
    - deplasări, detaşări 20
    - tichete de masă 21
    c) Cheltuieli de exploatare privind amortizarea şi provizioanele 22 350
    d) Cheltuieli de protocol 23 10
    e) Cheltuieli de reclamă şi publicitate 24
    f) Cheltuieli cu sponsorizarea 25
    g) Cheltuieli prevăzute de art. 21 (3-lit. c) din Legea nr. 571/2003 privind Codul fiscal, din care: 26 104,84
    - tichete de creşe 27
    - tichete cadou 28
    h) Alte cheltuieli 29 2.031
    2. Cheltuieli financiare, din care: 30 801
    - cheltuieli privind dobânzile 31 800
    - alte cheltuieli financiare 32 1
    3. Cheltuieli extraordinare 33
    III. REZULTATUL BRUT(profit/pierdere) 34 260
    IV. IMPOZIT PE PROFIT 35 42
    V. REZULTATUL NET 36 218
    VI. ACOPERIREA PIERDERILOR CONTABILE DIN ANII PRECEDENŢI 37 218
    VII. PROFITUL DE REPARTIZAT RĂMAS DUPĂ ACOPERIREA PIERDERILOR CONTABILE DIN ANII PRECEDENŢI (potrivit O.G. nr. 57/2002 aprobată prin Legea nr. 324/2003, cu modificările şi completările ulterioare), din care: 38
    a) pentru cointeresarea personalului 39
    b) pentru finanţarea dezvoltării institutului naţional, în confor- mitate cu planul de investiţii şi dotări ale acestuia, aprobat de organul administraţiei publice centrale coordonator 40
    c) pentru desfăşurarea activităţii curente, inclusiv pentru cofinanţarea proiectelor 41 620
    VIII. SURSE DE FINANŢARE A INVESTI- ŢIILOR, din care: 42 460
    1. Surse proprii 43 160
    2. Alocaţii de la bugetul de stat pentru investiţii 44
    3. Credite bancare pentru investiţii 45
    - interne 46
    - externe 47
    4. Alte surse 48
    IX. UTILIZAREA RESURSELOR PENTRU INVESTIŢII, din care: 49 620
    1. Investiţii, inclusiv investiţii în curs la finele anului 50 620
    2. Rambursări de rate aferente creditelor pentru investiţii 51
    - interne 52
    - externe 53
    X. DATE DE FUNDAMENTARE
    1. Venituri totale (rd. 1) 54 11.400
    2. Cheltuieli aferente veniturilor totale 55 11.140
    3. Rezultate (+/-) (rd.54 - rd.55) 56 260
    4. Număr mediu personal, total institut, din care: 57 200
    - număr mediu personal de cercetare-dezvoltare 58 165
    5. Câştigul mediu lunar pe salariat, total institut **) (lei/persoană) 59 2.114
    6. Câştig mediu lunar pe personal de cercetare-dezvoltare 60 2.275
    7. Rentabilitatea (rd.56/rd.55* 100) 61 2,33
    8. Productivitatea muncii pe total personal mii lei/pers.(rd.2/rd.57) 62 56,75
    9. Rata rentabilităţii financiare rd.38*x 100/capital propriu) 63
    10. Plăţi restante 64 2.000
    11. Creanţe de încasat 65 2.000
    __________
    *) Veniturile realizate din contractele de cercetare încheiate cu Ministerul Educaţiei, Cercetării şi Tineretului/Autoritatea Naţională pentru Cercetare Ştiinţifică, inclusiv cele din contractele de finanţare pe programe-nucleu, sunt în sumă de 3,228 mii lei, încheiate până la data de 31.12.2007, iar cele realizate din contractele încheiate cu ordonatorii principali de credite care finanţează programe şi proiecte din planurile sectoriale sunt în sumă de 710 mii lei.

    **) Câştigul mediu lunar pe salariat este calculat fără influenţa sumelor prevăzute pentru plata indemnizaţiilor membrilor consiliului de administraţie şi a drepturilor salariale ale directorului general.
    NOTĂ: În cheltuielile cu salariile pe anul 2008 s-au cuprins şi:- suma de 73 mii lei, reprezentând indemnizaţiile membrilor consiliului de administraţie;- suma de 120 mii lei, reprezentând drepturile băneşti ale directorului general.
    Anexa 9 MINISTERUL ECONOMIEI ŞI FINANŢELORINSTITUTUL NAŢIONAL DE CERCETARE-DEZVOLTARE - INSEMEXBUGETUL DE VENITURI ŞI CHELTUIELIpe anul 2008
                                                     mii lei

    INDICATORI Nr. rd. Buget 2008
    A 0 1
    I. VENITURI TOTALE, din care 1 10.629
    1. VENITURI DIN EXPLOATARE, din care: 2 10.584
    a) Venituri din activitatea de bază*) 3 10.554
    b) Venituri din alte activităţi conexe activităţii de cercetare- dezvoltare 4 30
    2. VENITURI FINANCIARE 5 45
    3. VENITURI EXTRAORDINARE 6
    II. CHELTUIELI TOTALE, din care: 7 9.769
    1. Cheltuieli de exploatare, total, din care: 8 9.729
    a) Bunuri şi servicii 9 2.700
    b) Cheltuieli de personal, din care: 10 5.400
    - cheltuieli cu salariile 11 3.741
    - contribuţii de asigurări sociale de stat 12 730
    - contribuţii de asigurări de şomaj 13 36
    - contribuţii de asigurări sociale de sănătate 14 206
    - contribuţii de asigurări pentru accidente de muncă şi boli profesionale 15 34
    - contribuţii pentru concedii şi indemnizaţii 16 31
    - contribuţii la Fondul de garantare a creanţelor salariale 17 9
    - contribuţii la fondul de pensii facultative 18
    alte cheltuieli de personal, din care: 19 614
    - deplasări, detaşări 20 390
    - tichete de masă 21 224
    c) Cheltuieli de exploatare privind amortizarea şi provizioanele 22 990
    d) Cheltuieli de protocol 23 14
    e) Cheltuieli de reclamă şi publicitate 24 5
    f) Cheltuieli cu sponsorizarea 25 2
    g) Cheltuieli prevăzute de art. 21 (3-lit. c) din Legea nr. 571/2003 privind Codul fiscal, din care: 26 75
    - tichete de creşă 27
    - tichete cadou 28 75
    h) Alte cheltuieli 29 543
    2. Cheltuieli financiare, din care: 30 40
    - cheltuieli privind dobânzile 31
    - alte cheltuieli financiare 32 40
    3. Cheltuieli extraordinare 33
    III. REZULTATUL BRUT(profit/pierdere) 34 860
    IV. IMPOZIT PE PROFIT 35 138
    V. REZULTATUL NET 36 722
    VI. ACOPERIREA PIERDERILOR CONTABILE DIN ANII PRECEDENŢI 37
    VII. PROFITUL DE REPARTIZAT RĂMAS DUPĂ ACOPERIREA PIERDERILOR CONTABILE DIN ANII PRECEDENŢI (potrivit O.G. nr. 57/2002 aprobată prin Legea nr. 324/2003, cu modificările şi completările ulterioare), din care: 38 722
    a) pentru cointeresarea personalului 39 144
    b) pentru finanţarea dezvoltării institutului naţional, în confor- mitate cu planul de investiţii şi dotările acestuia, aprobat de organul administraţiei publice centrale coordonator 40 433
    c) pentru desfăşurarea activităţii curente, inclusiv pentru cofinanţarea proiectelor 41 144
    VIII. SURSE DE FINANŢARE A INVESTI- ŢIILOR, din care: 42 1.900
    1. Surse proprii 43 1.100
    2. Alocaţii de la bugetul de stat pentru investiţii 44 200
    3. Credite bancare pentru investiţii 45
    - interne 46
    - externe 47
    4. Alte surse 48 600
    IX. UTILIZAREA RESURSELOR PENTRU INVESTIŢII, din care: 49 1.900
    1. Investiţii, inclusiv investiţii în curs la finele anului 50 1.900
    2. Rambursări de rate aferente creditelor pentru investiţii 51
    - interne 52
    - externe 53
    X. DATE DE FUNDAMENTARE
    1. Venituri totale (rd. 1) 54 10.629
    2. Cheltuieli aferente veniturilor totale 55 9.769
    3. Rezultate (+/-) (rd.54 - rd.55) 56 860
    4. Număr mediu personal, total institut, din care: 57 126
    - număr mediu personal de cercetare-dezvoltare 58 85
    5. Câştigul mediu lunar pe salariat, total institut **) (lei/persoană) 59 2.316
    6. Câştig mediu lunar pe personal de cercetare-dezvoltare 60 2.664
    7. Rentabilitatea (rd.56/rd.55* 100) 61 8,8
    8. Productivitatea muncii pe total personal mii lei/pers.(rd.2/rd.57) 62 84,0
    9. Rata rentabilităţii financiare rd.38*x 100/capital propriu) 63 9,3
    10. Plăţi restante 64 110
    11. Creanţe de încasat 65 2.400
    ___________
    *) Veniturile realizate din contractele de cercetare încheiate cu Ministerul Educaţiei, Cercetării şi Tineretului/Autoritatea Naţională pentru Cercetare Ştiinţifică, inclusiv cele din contractele de finanţare pe programe-nucleu, sunt în sumă de 3.596,5 mii lei, încheiate până la data de 31.12.2007, iar cele realizate din contractele încheiate cu ordonatorii principali de credite care finanţează programe şi proiecte din planurile sectoriale sunt în sumă de 137,5 mii lei.

    **) Câştigul mediu lunar pe salariat este calculat fără influenţa sumelor prevăzute pentru plata indemnizaţiilor membrilor consiliului de administraţie şi a drepturilor salariale ale directorului general.
    NOTĂ: În cheltuielile cu salariile pe anul 2008 s-au cuprins şi:- suma de 114 mii lei, reprezentând indemnizaţiile membrilor consiliului de administraţie;- suma de 152 mii lei, reprezentând drepturile băneşti ale directorului general.__________