Structură Act

HOTĂRÂRE nr. 1.300 din 14 octombrie 2008privind modificarea anexei la Hotărârea Guvernului nr. 122/2008 pentru aprobarea bugetului de venituri şi cheltuieli pe anul 2008 al Administraţiei Naţionale a Îmbunătăţirilor Funciare, aflată sub autoritatea Ministerului Agriculturii şi Dezvoltării Rurale
EMITENT
  • GUVERNUL
  • Publicat în  MONITORUL OFICIAL nr. 714 din 21 octombrie 2008Data intrării în vigoare 21-10-2008


    În temeiul art. 108 din Constituţia României, republicată, şi al art. 73 lit. l) din Legea îmbunătăţirilor funciare nr. 138/2004, cu modificările şi completările ulterioare,Guvernul României adoptă prezenta hotărâre.Articolul UNICAnexa la Hotărârea Guvernului nr. 122/2008 pentru aprobarea bugetului de venituri şi cheltuieli pe anul 2008 al Administraţiei Naţionale a Îmbunătăţirilor Funciare, aflată sub autoritatea Ministerului Agriculturii şi Dezvoltării Rurale, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 113 din 13 februarie 2008, se modifică şi se înlocuieşte cu anexa care face parte integrantă din prezenta hotărâre.

    PRIM-MINISTRU
    CĂLIN POPESCU-TĂRICEANU
    Contrasemnează:
    Ministrul agriculturii
    şi dezvoltării rurale,
    Dacian Cioloş
    Ministrul muncii,
    familiei şi egalităţii de şanse,
    Mariana Câmpeanu
    Ministrul economiei
    şi finanţelor,
    Varujan Vosganian
    Bucureşti, 14 octombrie 2008.Nr. 1.300.Anexă(Anexă la Hotărârea Guvernului nr. 122/2008)MINISTERUL AGRICULTURII ŞI DEZVOLTĂRII RURALEOperatorul economic: Administraţia Naţională a Îmbunătăţirilor Funciare
    Sediul/Adresa: Bucureşti, Şos. Olteniţei nr. 35-37, sectorul 4Codul fiscal: R 16787270BUGETUL DE VENITURI ŞI CHELTUIELI- rectificat - pe anul 2008 - mii lei -
      INDICATORI Nr. rd. Propunere Rectificare BVC 2008
    0 1 2 3 5
    I.  VENITURI TOTALE  
     
      (rd.02 + 10 + 15) 1 362.405,00
     1 Venituri din exploatare - total, din care: 2 362.000,00
      a) producţia vândută 3 85.000,00
      b) venituri din vânzarea mărfurilor 4
     
      c) venituri din subvenţii de exploatare aferente cifrei de afaceri, din care: 5 265.000,00
      - subvenţii, cf. prev. legale în vigoare 6 265.000,00
      - transferuri, cf. prevederi legale în vigoare 7  
      d) producţia imobilizată 8
     
      e) alte venituri din exploatare, din care: 9 12.000,00
     2 Venituri financiare - total, din care: 10 405,00
      a) venituri din interese de participare 11  
      b) venituri din alte investiţii şi împrumuturi care fac parte din activele imobilizate 12
     
      c) venituri din dobânzi 13 400,00
      d) alte venituri financiare 14 5,00
     3 Venituri extraordinare 15  
    II.  CHELTUIELI TOTALE (rd. 17 + 46 + 49) 16
    361.312,40
     1 Cheltuieli de exploatare - total, din care: 17 361.192,40
      a) cheltuieli materiale 18 165.606,57
      b) alte cheltuieli externe (cu energia şi apa) 19 50.500,00
      c) cheltuieli privind mărfurile 20  
      d) cheltuieli privind personalul, din care: 21 142.063,83
      - salarii 22 106.908,95
      - contracte de mandat/contracte de performanţă 23 173,28
      - cheltuieli cu asigurările şi protecţia socială, din care: 24
    28.985,49
      - cheltuieli privind contribuţia la asigurări sociale 25 21.757,44
      - cheltuieli privind contribuţia de asigurări pt. şomaj 26 1.338,53
      - cheltuieli privind contribuţia la asigurări sociale de sănătate 27 5.889,52
      - alte cheltuieli cu personalul, din care: 28
    5.996,11
      - cheltuieli sociale prevăzute la art. 2.1. lit. c) din Legea nr. 571/2003 privind Codul fiscal, cu modif. şi complet. ulterioare, din care: 29 2.138,18
      - tichete de creşă (cf. art. 3 din Legea nr. 193/2006) 30  
      - tichete cadou pentru ch. sociale (cf. art. 2 din Legea nr. 193/2006) 31  
      - fonduri speciale aferente fondului de salarii 32
    1.554,93
      - tichete de masă 33 2.303,00
      e) ajustari de valoare privind imobilizarile corporale şi necorporale 34 3.000,00
      g) alte cheltuieli de exploatare, din care: 35 22,00
      - cheltuieli cu prestaţiile externe, din care: 36
    22,00
      - cheltuieli de protocol din care: 37 9,00
      - tichete cadou pentru protocol (cf. art. 2 din Legea nr. 193/2006) 38  
      - cheltuieli de reclama şi publicitate din care: 39 11,00
      - tichete cadou pentru cheltuieli de reclamă şi publicitate (cf. art. 2 din Legea nr. 193/2006) 40
     
      - tichete cadou pentru campanii de marketing, studiul pieţei, promovarea pe pieţe existente sau noi (cf. art. 2 din Legea nr. 193/2006) 41  
      - cheltuieli cu sponsorizarea 42 2,00
      - alte cheltuieli, din care: 43  
      - taxa pt. activitatea de exploatare a resurselor minerale 44
     
      - redevenţa din concesionarea bunurilor publice 45  
     2 Cheltuieli financiare - total, din care: 46 120,00
      - cheltuieli privind dobânzile 47 40,00
      - alte cheltuieli financiare 48
    80,00
     3 Cheltuieli extraordinare 49  
    III.  REZULTATUL BRUT (profit/pierdere) 50 1.092,60
    IV.  IMPOZIT PE PROFIT 51 166,08
    V.  PROFITUL CONTABIL RĂMAS DUPĂ DEDUCEREA IMPOZITULUI PE PROFIT, din care: 52 926,52
     1 Rezerve legale 53 54,63
     2 Acoperirea pierderilor contabile din anii precedenţi 54  
     3 Alte rezerve reprezentând facilităţi fiscale prevăzute de lege 55  
     4 Constituirea surselor proprii de finanţare pentru proiectele cofinanţate din împrumuturi externe, precum şi pentru constituirea surselor necesare rambursării ratelor de capital, plăţii dobânzilor, comisioanelor şi altor costuri aferente acestor împrumuturi externe 56
     
     5 Alte repartizări prevăzute de lege 57  
     6 Participarea salariaţilor la profit în limita a 10% din profitul net, dar nu mai mult de nivelul unui salariu de bază mediu lunar realizat la nivelul operatorului economic în exerciţiul financiar de referinţă 58 87,19
     7 Minim 50% varsaminte la bugetul de stat sau local în cazul regiilor autonome, ori dividende în cazul societatilor/companiilor naţionale şi societăţilor cu capital integral sau majoritar de stat 59 435,94
     8 Profitul nerepartizat pe destinaţiile prevăzute la pct. 1-7 se repartizeaza la alte rezerve şi constituie sursa proprie de finanţare 60
    348,76
    VIII.  SURSE DE FINANŢARE A INVESTIŢIILOR, din care: 61 241.788,00
     1 Surse proprii 62 3.000,00
     2 Alocaţii de la buget 63 191.300,00
     3 Credite bancare 64
     
      - interne 65  
      - externe 66  
     4 Alte surse - Fonduri SAPARD 67 47.488,00
    IX.  CHELTUIELI PENTRU INVESTIŢII, din care: 68
    241.788,00
     1 Investiţii, inclusiv investiţii în curs la finele anului 69 241.788,00
     2 Rambursări de rate aferente creditelor pentru investiţii 70  
      - interne 71  
      - externe 72
     
    X.  REZERVE, din care: 73  
     1 Rezerve legale 74  
     2 Rezerve statutare 75  
     3 Alte rezerve 76
     
    XI.  DATE DE FUNDAMENTARE 77  
     1 Venituri totale 78 362.405,00
     2 Cheltuieli aferente veniturilor totale 79 361.312,40
     3 Nr. prognozat de personal la finele anului 80
    5.550,00
     4 Nr. mediu personal total 81 5.300,00
     5 Fond de salarii, din care: 82 106.908,95
      a) fondul de salarii aferent personalului anga- jat pe bază de contract individual de muncă 83 106.385,59
      c) alte cheltuieli cu personalul 84 523,36
     6 Câştigul mediu lunar pe salariat(lei/pers) 85 1.673,05
     7 Productivitatea muncii pe total personal mediu (lei/persoană) (rd. 78/81) - în preţuri curente 86  
      Productivitatea muncii pe total personal mediu (lei/persoană) (rd. 78/81) - în preţuri curente 87  
     8 Productivitatea muncii în unităţi fizice pe total personal mediu (unităţi fizice/persoană) 88
    905,00
     9 Cheltuieli totale la 1000 lei venituri totale [(cheltuieli totale/venituri totale) x 1000] (rd. 16/ rd. 1) x 1000 89 996,99
     10 Plăţi restante - total 90  
      - preţuri curente 91  
      - preţuri comparabile 92
     
     12 Creanţe restante - total 93  
      - preţuri curente 94  
      - preţuri comparabile 95  
    ------