Abonamentul pe care îl deţineţi nu include drepturi de acces la acest modul.Pentru a avea acces la toată informaţia, trebuie să achiziționați un abonament sau să schimbaţi planul de abonament care să conțină modulul de .
Alege plan abonament
EMITENT |
Notă CTCE ──────────
*) Notă CTCE:Forma consolidată a Ordonanţei de urgenţă nr. 37/2008, publicate în Monitorul Oficial nr. 276 din 8 aprilie 2008, la data de 30 Ianuarie 2017 este realizată prin includerea tuturor modificărilor şi completărilor aduse de: ORDONANŢA DE URGENŢĂ nr. 43 din 16 aprilie 2008; RECTIFICAREA nr. 37 din 26 martie 2008; ORDONANŢA DE URGENŢĂ nr. 112 din 24 septembrie 2008; LEGEA nr. 275 din 7 noiembrie 2008; ORDONANŢA DE URGENŢĂ nr. 186 din 25 noiembrie 2008; ORDONANŢA DE URGENŢĂ nr. 4 din 11 februarie 2009; ORDONANŢA DE URGENŢĂ nr. 34 din 11 aprilie 2009; LEGEA nr. 215 din 2 iunie 2009; ORDONANŢA DE URGENŢĂ nr. 80 din 8 septembrie 2010; ORDONANŢA DE URGENŢĂ nr. 96 din 28 octombrie 2010; ORDONANŢA DE URGENŢĂ nr. 4 din 2 februarie 2011; ORDONANŢA nr. 26 din 21 august 2013; ORDONANŢA nr. 23 din 26 august 2014; LEGEA nr. 6 din 7 ianuarie 2015; ORDONANŢA DE URGENŢĂ nr. 57 din 9 decembrie 2015; ORDONANŢA DE URGENŢĂ nr. 99 din 15 decembrie 2016; ORDONANŢA DE URGENŢĂ nr. 9 din 27 ianuarie 2017.Conţinutul acestui act aparţine exclusiv S.C. Centrul Teritorial de Calcul Electronic S.A. Piatra-Neamţ şi nu este un document cu caracter oficial, fiind destinat informării utilizatorilor.──────────
Luând în considerare principalele caracteristici ale politicii fiscal-bugetare în perioada 2005-2008, care sunt subordonate obiectivelor de susţinere a creşterii economice şi de reducere a inflaţiei şi care privesc: stabilirea deficitului bugetar la un nivel corelat cu obiectivele macroeconomice; susţinerea procesului de convergenţă a economiei româneşti cu economiile europene; relaxarea fiscalităţii asupra muncii, venitului şi capitalului; scăderea ratelor de contribuţii la asigurările sociale; creşterea capacităţii de absorbţie a fondurilor structurale,urmărindu-se în acelaşi timp continuarea şi consolidarea politicilor de capital uman - învăţământ, sănătate, pensii - ce vor asigura premise pentru realizarea unei economii durabile în domeniul forţei de muncă, asigurarea cu prioritate a sumelor destinate cofinanţării proiectelor finanţate din fonduri europene şi a contribuţiei României la bugetul comunitar,având în vedere necesitatea armonizării metodologiei naţionale de raportare a deficitului cu metodologia europeană (Sistemul european de conturi naţionale şi regionale din Comunitate) prin instituirea unor reguli de raportare a tuturor elementelor de calcul al deficitului public,aliniindu-ne la opiniile şi recomandările Comisiei Europene, dar şi ale agenţiilor de rating efectuate cu ocazia evaluărilor periodice, referitoare la reducerea cheltuielilor bugetare, rezultă că, pentru evitarea riscurilor semnalate şi implicit a riscului declanşării procedurii de deficit excesiv este necesară adoptarea unei politici de restrângere a cheltuielilor bugetare şi de abordare mai prudentă a deficitului bugetar,în considerarea faptului că aceste elemente vizează interesul general public şi constituie situaţii de urgenţă şi extraordinare a căror reglementare nu poate fi amânată,în temeiul art. 115 alin. (4) din Constituţia României, republicată,Guvernul României adoptă prezenta ordonanţă de urgenţă.Capitolul I Reglementări privind cheltuielile publiceSecţiunea 1 Dispoziţii generaleArticolul 1 


Formă consolidată valabilă la data 30-01-2017 Prezenta formă consolidată este valabilă începând cu data de 30-01-2017 până la data de 18-07-2025